Jak skutecznie angażować wszystkich pracowników, aby budować pozytywne doświadczenia i emocje, a przy tym ciągle rozwijać i doskonalić organizację? To obszar, w którym rynek szuka wciąż nowych rozwiązań tradycyjnych i technologicznych.
Budowa organizacji wysokoefektywnej - wywiad z Kariną Popieluch
Z naszych doświadczeń wynika, że firmy, które obecnie odnoszą rynkowe sukcesy, przede wszystkim potrafią określić różnicę między skutecznością, a efektywnością. Polega ona w głównej mierze na dostarczeniu klientowi produktu lub usługi nie tylko zgodnych z jego potrzebami i w oczekiwanym przez niego czasie, bo to już rynkowe must have, ale i na koncentracji na niezbędnym do tego nakładzie.
Jak rozmawiać z biznesem o potrzebach rekrutacyjnych?
Od dawna nie jest już dla nikogo tajemnicą, że to ludzie są głównym elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Aby jednak zbudować organizację efektywną i stabilną, potrzebni są pracownicy o pożądanym dla swojej roli profilu wiedzy, postawy i umiejętności. Jak zatem podejść rzetelnie do planowania zatrudnienia i przekonać zarząd do jego zwiększenia?
Mierzyć niemierzalne - ocena skuteczności i efektywności działań HR Business Partnerów
Ewaluacja wartości, jaką wnoszą do organizacji HR Business Partnerzy, nie jest już tylko zagadnieniem teoretycznym, ale coraz częściej staje się być albo nie być dla funkcji HRBP, bo jak lubi myśleć biznes ? "Jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać"?.
HR update: rozwój - in or out?
Obecnie coraz częściej weryfikuje się podejmowane działania rozwojowe. Znikają tak popularne projekty talentowe, a ich miejsce zajmuje długoterminowe, procesowe zarządzanie talentem organizacyjnym. Szkolenia i działania rozwojowe nie są już jedynie budowaniem przyszłych zdolności organizacyjnych czy dodatkiem uatrakcyjniającym wizerunek organizacji. Są wymogiem pozwalającym jej w ogóle przetrwać.
Budowanie pozycji działu HR
Oczekiwania wobec działów Human Resources różnią się od siebie w zależności od rodzaju biznesu oraz poziomu rozwoju organizacji. Niezależnie od tego, gdzie w strukturze firmy znajduje się komórka HR, najważniejszą metodą budowania jej pozycji jest dodawanie wartości biznesowi.