Dopiero zdolności, doświadczenia, wiedza i umiejętności jakie posiadają pracownicy napędzane odpowiednią motywacją i systemem wartości, prowadzą firmę do sprostania wyzwaniom dyktowanym przez konkurencję, zaspokojają potrzeby Klientów, generuja bieżący zysk i realizują jej długofalowe cele strategiczne.
Brak jest jednoznacznej zgody w kwestii znaczenia pojęcia kompetencji. Wynika to z pragmatycznego nastawienia, w którym ważniejsza jest skuteczność niż modelowa konstrukcja teoretyczna. Najprostsze rozumienie kompetencji ujmuje je jako:
„Osobiste dyspozycje w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw pozwalające realizować zadania zawodowe na odpowiednim poziomie”
Kompetencja zatem to inaczej umiejętność działania w określony sposób. Kompetencje niezbędne są dla prawidłowego wykonywania zadań, a dobrze wykonane zadania gwarantują osiągnięcie założonych celów.
Zgodnie z najlepszymi międzynarodowymi standardami realizujemy usługi z zakresu:
KaiZen HR
ul. Szobera 4/3
01-318 Warszawa
Kontakt indywidualny:
katarzyna.poszewiecka@kaizenhr.pl
Kontakt formalny (przetargi, reklamacje):
biuro@kaizenhr.pl