Firma powstała w roku 2009 jako marka osobista Kariny Popieluch. Odzwierciedla jej osobowość, wiedzę, doświadczenia i wartości. Nawiązuje do inspirującej nas od lat filozofii LEAN i wyznacza wektor wszelkich działań. Naszą misją jest synchroniczny rozwój ludzi i organizacji – taki, gdzie efektywna zmiana biznesowa wsparta jest skuteczną transformacją kompetencji i postaw pracowników.
HR Business Partner to osoba łącząca wiedzę z obszaru tak zwanego „miękkiego HR” oraz zarządzania, jednak jego rola może się zmieniać w zależności od potrzeb organizacji. HR Business Partner to na ogół niezależny partner wspierający Biznes w zakresie codziennych aktywności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi i skutecznie wpływający na wzrost efektywności biznesu poprzez adaptację nowoczesnych narzędzi i systemów HRM. Często jest też liderem projektującym i wdrażającym zmiany organizacyjne.
Organizujemy warsztaty oraz szkolenia przeznaczone zarówno dla kadry managerskiej, w tym członków zarządu danej firmy, jak i pracowników operacyjnych i działów sprzedaży. W zależności od grupy docelowej, prowadzimy szkolenia kompetencji menedżerskich (m.in. przywództwo, performance management, zarządzanie zmianą), interpersonalnych (m.in. komunikacja, efektywność osobista, autoprezentacja), sprzedażowych lub organizacyjnych (m.in. problem solving, design thinking).
Coaching to narzędzie, po które co raz chętniej sięgają organizacje i ich menedżerowie. Proces ten wspomaga rozwój i efektywność pracowników oraz skuteczność realizowanych przez nich zadań. Prawidłowo przeprowadzony, skutecznie wspiera funkcjonowanie organizacji i pomaga odpowiednio wzmocnić i wykorzystać potencjał zatrudnionych w niej pracowników.
Świadoma i nowoczesna organizacja doskonale zdaje sobie sprawę z wartości, jaką niesie model biznesowy zbudowany w oparciu o dobrze zorganizowane zasoby. Kluczową rolę w ich przygotowaniu niesie projektowanie i ocena kompetencji pracowników. W zależności od potrzeb i możliwości naszych klientów, proces ten realizujemy w formie Assesment/Development Center, oceny 360, testów sytuacyjnych czy strukturyzowanych wywiadów kompetencyjnych.
Budowa efektywnej organizacji wymaga odpowiednich pracowników. Wiedza, postawa oraz umiejętności pełnią tutaj kluczową rolę. Prawidłowe dopasowanie kompetencji, osobowości i indywidualnych aspiracji pracownika do realiów organizacji finalnie mają wpływ nie tylko na jej wyniki, ale również wizerunek marki, atmosferę pracy i powiązane z nimi poziomy innowacyjności, produktywności, jakości, absencji i fluktuacji.
KaiZen IT to marka KaiZen HR dedykowana sektorowi IT, której działalność koncentruje się głównie na szkoleniach i programach rozwojowych. W ofercie znajdą Państwo m.in. specjalistyczne szkolenia dla programistów, testerów, administratorów oraz menedżerów IT, które skutecznie rozwiną ich umiejętności, a także coaching, mentoring i usługi rekrutacyjne.
Massaki Imai
KaiZen HR
ul. Szobera 4/3
01-318 Warszawa
Kontakt indywidualny:
katarzyna.poszewiecka@kaizenhr.pl
Kontakt formalny (przetargi, reklamacje):
biuro@kaizenhr.pl